Selasa

CPINTRASS MINDA NUTRIEN CERDAS

Salam hormat,
Ibubapa, guru-guru, saudara, saudari, adik pelajar semua,


KAMI INGIN MEMBANTU ANAK ANDA DALAM MENINGKATKAN PENCAPAIAN MEREKA DALAM UPSR, PMR, SPM, STPM, PEPERIKSAAN DI KOLEJ DAN UNIVERSITI NANTI

ANDA INGIN CEMERLANG,
ANDA INGIN BERJAYA DALAM PEPERIKSAAN TAHUN INI,
ATAU INGIN TINGKAT PRESTASI KERJA
BAGI TAHUN 2010 / 2011
SEGALANYA BOLEH .. !!


SILA AMBIL PERHATIAN!!!


PERSEDIAAN ANDA DAN ANAK ANAK ANDA UNTUK SESI PEPERIKSAAN AKAN DATANG, BANTULAH MINDA ANAK ANAK ANDA SEJAK AWAL LAGI. TINGKATKAN PRESTASI AKADEMIK MEREKA.


Saya ingin bertanya kepada anda, dalam seharian anda adakah anda menghadapi masalah atau situasi berikut
Mengulangkaji pelajaran tetapi fikiran anda buntu,

Selalumengantuk bila belajar atau bekerja,


Belajar bersungguh-sungguh tetapi lemah daya ingatan dan mudah lupa, PENAT MENGHAFAL , habis hilang..... apa yang dibaca,??!!!!!!


Sekiranya anda seorang pemimpin, pengurus, eksekutif, guru dll, tetapi perasaan anda gemuruh dan gementar menguasai diri, bila mesyuarat takut nak bercakap.


Sekiranya anda surirumah dan bekerjaya menghadapi pula tekanan kerja dan mental dan tiada kesudahan tekanan, mana nak urus di rumah dan kerja bertimbun di pejabat,


Menghadapi kerjaya yang mencabar tetapi mengalami keletihan mental dan fizikal . Serta banyak lagi masalah seharian yang melibatkan keletihan mental dan fizikal.


Setiap individu dilahirkan mempunyai kebolehan dan potensi minda yang mengkagumkan. Namun tidak semua memiliki keistimewaan ini. Era sekarang banyak cabaran dan tekanan serta keletihan minda dan fizikal. Semua itu akan membuatkan kita mudah kecewa dan mudah mengalah.


Banyak memakan makanan ringan dan bahan bahan makanan yang mengandungi pengawit yang tinggi boleh menyebabkan sistem saraf otak tidak dapat berfungsi dengan baik. Kesannya ialah lemah dalam berfikir. Bantulah saraf otak anda dan tingkatkan kualiti berfikir anda.
SITUASI SETERUSNYA .............



Bayangkan sekiranya anak anda atau anda sendiri yang sering kerap memakan makanan yang banyak mengandungi kimia atau pengawet sejak dari kecil lagi, BERAPA juta saraf otak kita telah rosak dan kurang berfungsi dengan baik.

BANTULAH UNTUK TINGKATKAN DAYA INGATAN, MINDA, KEPINTARAN DAN KESIHATAN ANAK ANDA DAN KELUARGA



KELEBIHAN CPINTRASS

Boleh diambil bersama ubatan yang lain atau makanan kesihatan yang lain

Tidak memudaratkan minda dan fizikal anda

Amalan pengambilan yang berterusan 3 hingga 6 bulan akan memberi kesan yang amat baik untuk kesihatan anda

Barangan yang berkualiti dan dijamin dan dikilangkan bertaraf GMP

Tanpa Alkohol dan dadah , dijamin halal

Kos sehari untuk C PINTRASS ialah 40sen, cukup murah, produk tempatan lebih murah dari luar negara

Bantu anak anda di peringkat awal, dan ia lebih yakin apabila dewasa, tidak gementar atau gugup. Lebih yakin dengan kerjaya.


Kepada para pelajar sekolah, kolej, universiti dan institut pengajian tinggi anda, perlu berusaha untuk meningkatkan kecemerlangan diri anda dalam pelajaran dan pengajian anda. Selain belajar seharian, pemakanan yang seimbang perlu diambil. Nutrien untuk kesihatan minda dan otak adalah diantara permakanan yang perlu diambil, bagi meningkatkan kesihatan anda.



APAKAH CPINTRASS ?..... C PINTRASS dibuat dari tumbuhan dan mineral seni biochemical yang telah diperhaluskan serta mempunyai rasa yang manis. Dengan proses inorganic di dalam minda mampu membuat perubahan kepada anda dan anak-anak anda. InsyaAllah C PINTRASS berfungsi melegakan keletihan dan memberi kepintaran kepada minda, hilang bebal otak, menguatkan daya ingatan dan memulihkan gangguan dan ketenangan minda.Digunakan secara homeopati sebagai makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan kecergasan mental dan fizikal serta melegakan keletihan saraf, lemah daya tumpu (concentration), daya ingatan (memory), tegang fikiran (stress), gugup (anxiety), gementar (nervous) dan menambah tenaga.



Rahsia Cerdas Otak & minda


Makanan mempunyai pengaruh yang sangat besar terhadap tubuh badan, jiwa, emosi dan akal. Kalau seseorang tidak memperolehi makanan dalam tempoh yang lama, 20 jam umpamanya, badannya menjadi letih, penat dan lesu. Jiwanya lemah dan pesimis. Otaknya lembab dan kuasa fikirannya menurun. …




CPINTRASS TERBUKTI MENINGKATKAN DAYA INGATAN


Membantu daya ingatan dan kecergasan minda anda

Kesan Kekurangan Kali Phos Dalam Tubuh Anda.
kepenatan

Tenaga yang berkurangan

Lemah daya berfikir

Letihan dan kelesuan

Otak yang tumpul

Mudah lupa dan banyak berkhayal

Otak Yang Lembab

Ketegangan Minda

Kurang Keyakinan Diri

Kurang Konsentrasi

Kerunsingan

Selalu rasa sugul

Selalu susah hati

Bimbang

Cepat cemas

Mudah takut

Mudah marah

Cepat pening apabila berfikir

Dhaif dan mudah tersinggung

Badan berbau terutama bahagian ketiak ketika berpeluh

Pandangan yang lemah


BAGAIMANA GARAM KALI PHOS INI BERTINDAK?


Kali phosporicum mewakili sebahagian besar (constituent) neurons (sel saraf) dalam sel otak didalam Nissl’s granule atau sel khusus untuk menghantar impuls saraf elektrik dan menghantar maklumat dari satu bahagian ke satu bahagian tubuh lain


Potassium mempengaruhi (predominantly) kelancaran penyaluran caj elektrik positif (cation) diantara sel dan mengekalkan keseimbangan saraf dan otot. Kali phos atau Potassium phosphate terdapat didalam cecair yang terdapat didalam otak dan sel saraf, fungsi saraf-saraf itu bergantung kepada Kali phos atau Potassium phosphate. Kekurangan Kali phos atau Potassium phosphate akan mengakibatkan pelbagai masalah kesihatan akan terjadi akibat dari saraf-saraf yang telah kepenatan.

Ia juga bertindak sebagai tonik kepada jantung (cardiac). Kali phos atau Potassium phosphate menjadi bahan utama di central nervous system (sistem saraf pusat yang bertangungjawab terhadap integrasi semua aktiviti saraf). Boleh dikatakan kali phos mengawal tahap keseluruhan kesihatan tubuh kita.



Konsep Cpintrass ini membantu


Meningkat kualiti pengaliran oksigenMembaiki keadaan jantung pada tahap terbaikMembaiki dan mengekalkan kualiti pengaliran darahMembaiki dan mengekalkan kualiti kesihatanMelawan alahan-alahan biasaMeningkatkan kualiti system mata anda (agar lebih jelas)


Pengeluaran Cpintrass adalah secara pengilangan GMP dan mendapat pengiktirafan Kementerian kesihatan dan mempunyai sijil Halal.


Rujukan Halal : JAKIM (22.00)/492/2/1 dan diluluskan


KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (MAL NO 05092397TC)


Kalium phosphate 6x : 0.01mg

Magnesium phosphate 6x : 0.01mg


Calsium phosphate 6x : 0.01mg


Natrium phosphate 6x : 0.01mg


Kuantiti per botol 60 tablet Cara makan : Tablet hendaklah dihisap,


Umur 6 tahun kebawah 1 biji pagi sahaja.


Umur 7 tahun hingga 20 tahun ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam.


20 tahun ke atas ambil 1 biji pagi, 1 biji petang dan 1 biji malam.


BOLEH DI AMBIL OLEH IBU YANG MENGANDUNG.

Baik untuk anak dan Ibu

DI GALAKAN AMBIL BERTERUSAN ATAU 3 BULAN KE ATAS BAGI SETIAP ORANG.



Demi membina
KEKUATAN MINDA selain permakanan berkhasiat, pembelajaran yang sistematik, NUTRIEN KECERGASAN MINDA AMAT PENTING DI AMBIL.



DAPATKAN CPINTRASS SEGERA

HARGA 2 BOTOL = RM40.00

Termasuk Kos Penghantaran

Cara Tempahan:

Anda Bank In Ke akaun Maybank 1550 1506 9435, kemudian SMS Nama Anda
dan Alamat Penghantaran :


SMS: 017 2773957


ZAINAL ABIDIN YAHAYA

ALAMAT:
LOT 16906 TAMAN SETIA JAYA,
KM 3 JALAN JELEBU, AMPANGAN, 70400 SEREMBAN,
NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS.


NO. MAYBANK: 155015069435




JAMINAN : PENGHANTARAN AKAN DI BUAT KE ALAMAT YANG DI BERIKAN DENGAN KADAR SEGERA.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan